Melodifestivalen del 1

Men herregud vilka låtar...Tror jag ska sluta titta på skiten...

För det första, Sean banan!!! Det säger väl allt?  Hur kan man ha med en clown i detta program, tycker inte om han alls. Så larvig person.

Och Torsten, han kan ju inte sjunga... och sen ta programledaren på rumpan...inte okej..

Jag tyckte att Afrodite va rätt bra, fanns ingen låt jag direkt fastna för.
Dem som gick vidare till Globen va rätt bra, loreen va bra och de andras låt va bra men tycker inte den hör hemma där...

Hoppas nästa omgång har bättre låtar och hoppas bananen halkar hem sen från andra chansen...

Nej nu ska jag se om det är nåt BRA på tv innan det är dags att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0