På tiden

Vet inte vad som taggit åt mig, har idag fortsatt med storstädningen. Idag tog jag köket och imorgon blir det sovrum + pall. Och så jäkla skönt när det är klart. Och fint med ;)
Är så himla sugen på att måla om möblerna i vardagsrummet nu, bara kliar i fingrarna.
Men ska man köra på vanlig vit färg eller vit lasyrfärg? Vilket är bäst??? Hjälp mig nu ;)

Va även borta på Netto o panta förut, men började snabbt ångra mig.
På vägen dit så börja Leo direkt, skulle gå där o där men inte på vägen och han skulle äta snön. Vilket jag då sa ifrån med tanke på alla bilar som kör där och så va det massa grus.
Till slut så vände jag om och tänkte gå hem och då blev han jätte ledsen o sa förlåt. Testade då det moster sa till mig att ge han två val. Och han skulle då va snäll, vi gick dit o ha hjälpte mig panta o hjälpte mig i affären.
Men sen...kassan... det funkar inte alltid med honom, han försökte gå ut med varorna och när jag väl lastat upp sakerna så tog han vagnen(mini kundvagn) och gick ut och då trodde jag han skulle ställa tillbaka den. men inte.. han gick in i affären igen...
Men kom tillbaka lika fort igen och när han såg att jag va på väg ut så hade han ordning på sig...

Nu på em har vi bara tagit det lugnt, brorsan kom med efter skolan o stannar till imorgon. Leo blir glad då morbror kommer :)
Men nu ska jag kolla klart på The Voice!

Natti på er!

p.s kors i taket så har Leos pappa ringt familjerätten nu....Tog bara några veckor....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Köp vit lackfärg , de har vi på våra möbler o ska även ha på köksbordet sen :) blir snyggt tycker jag . Fast viktigast är ju att man kör med vattentålig färg :)

2012-02-10 @ 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0