Städning

Hej där ute..

Även denna dag började strax efter 07, Lillen vakna o sa att han hade ont i magen. Det första
jag tänkte va: Neeej inte magsjuka. Men det blev inget av de sen.

Idag har inte varit Lillens dag, gud vad han har trotsat o bråkat o jag vet inte vad. Ville alls inte lyssna.
Va borta hos Rickie o grabbarna förut(sofia jobba) och sen skulle jag bort till Hc o sälja lite kläder(hon avboka i sista stund) och då fick Lillen vara kvar hos dem.
När jag kom o hämta han sen så skulle han asbolsut inte ta på sig och den lilla promenaden hem brukar ta 10min....idag tog det väl 20min...
Hem o laga lite mat och sen nu vid 19 så  fick han lägga sig.

Annars har dagen varit lugn, jag har storstädat vardagsrummet och även tagit badrummet. Imorgon tar jag tag i köket och sovrummet.
Ska även få Leo att städa sitt rum...för det gör jag inte... ;)

Nu ska jag ta mig lite te och se om det är nåt bra på tv!

Hej så länge.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0