Stämmer så väl

Natten har varit jobbig, somnade väl runt 2-3 natt då jag låg o hosta hela jävla tiden och så somna jag med huvudvärk med. Leo har oxå legat o hostat men han vakna inte av det.
Morgonen började kl 07 av att Leo väckte mig o sa att han hade ont i magen, går in o hämtar honom o känner att han har feber :/... Så vi bädda ner oss i soffan, han med feber o jag med huvudvärk o kolla barnkanalen.
Nu sover trollet så jag passar på att kolla lite på datorn. Hoppas att febern är borta tills på fredag då vi ska åka till Västerås, annars blir det nog bara en jobbig resa för trollet...

Blev liten uppdatering idag, nu ska jag krypa ner i soffan o vila lite innan trollet vaknar....

Trevlig alla hjärtans dag mina vänner!


*Den som gråter, gråter oftast inte för
att den är svag, utan för att den
varit stark för länge*

Hur bra stämmer inte det? Känner igen mig själv i denna text!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0