Drömmar

Varför ska man drömma?
Betyder alla drömmar nåt?

2 gånger på en vecka nu har jag drömt att Leo varit sjuk.

Dröm ett:
då va han inlagd på sjukan för alla hans värden va dåliga. va lite annat med i drömmen
och han va med oss på dem grejerna men han va ändå sjuk.

Dröm 2: (inatt)

Leo o hans morbror ligger o sover och sen vaknar Leo och jag går in till dem.
morbror vakna han med och Leo ville ha vatten, han kryper upp ur täcket och han har sår på kroppen, ett i ansiktet. Ser låret på honom och det är ett sår där och massor av blod.
chockad går jag ut till köket hämtar vatten och säger till pappa: du måste in o kolla leo, han blöder...
vi springer in båda två o tittar till honom......
sen va det massa annat oxå..
Det va ungefär som att han hade sjukdomen JEB...

Men VARFÖR drömmer jag sånt? Att mitt barn är sjuk?



Skulle bara titta in o skriva av mig lite, nu ska Grodan o jag bort till Hc o handla lite. I em har vi tvättstugan och grodan längtar tills vi ska packa väskan.
För imorgon är det äntligen fredag, som han har väntat. oj oj oj... Han längtar så himla mkt efter farmor o Ronja.

Och just det, igår va jag o tatuera mig. Äntligen har jag min sons namn på armen :) och jag kan ärligt säga att det gjorde skit ont att tatuera underarmen... oj oj oj...
Är fortfarande om o svullen så hoppas det går ner snart...

Nej nu måste jag gå...

Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0