ett år äldre

Igår blev man ett år äldre då, hela 25år. Nu har jag slutat fylla år ;)
Dagen blev jätte bra, dock lite stressigt på förmiddagen och som från ingenstans så försvann varmvattnet.
Gjorde klart det sista med kakorna och tårta och vid 15 så kom min kusin F o hans dotter, fick trisslotter o vann 150:- jippie. haha.
Gick bort till Ica o köpte mer kakor o en tårta för det jag hade bakat skulle inte räcka.
Sen kom nästa gäng efter 30 min, min morbror o hans sambo o hennes son, så blev lite fika igen och då fick jag nog en sockerkick av all tårta för gud så konstig jag kände mig. Dem åkte efter en timme och efter det så kom mamma o hennes sambo. Dem åkte hem strax innan 21 och då va det bara att lägga Leo o sen slappa jag vid datorn. hehe
Har fått lite blommor, ugnsform, locktång och pengar till tatuering. Fick även massa smörknivar som brorsan tyckte jag behövde, han va så trött på att det aldrig fanns nån(hade bara såna knivar man har till maten) haha

Idag så blir det en sväng till House of pain, både jag o brorsan ska boka tid och sen blir det hem o städa lite o i em så kommer min Bästa m fam hit :)
På lördag kommer pappa o hans sambo o min farmor hit så blir det firande då med.

Nu ska jag fixa mig o Grodan så ska vi åka snart.
Ni får ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0