Helg

Då har ännu en vecka gått, som bestått av dagis och lek hos Sofia o trollen.
Igår så gjorde vi inte ett skit, va bara hemma o mös i våra onepiece. Så skönt. När Grodan hade somnat igår så måla jag om sista sängbordet så nu är det bara sängen kvar, när jag nu ska kunna ta den.
Funderar på att måla om soffbord, tvbänk o bokhylla med men det är ganska snyggt som det är nu så känner mig ändå tveksam.
Lägger ut bilder på dem ikväll så kanske ni kan hjälpa mig ;)

Idag har oxå varit en slappar dag, är ju trots allt söndag :) Har tvättstugan nu och sen blir det att natta Grodan. Imorgon är det dags för dagis igen och då ska jag börja lämna honom en liten stund. Hoppas det kommer gå bra.
Längtar tills då jag ska lämna honom en timme, så man kan passa på att gå hem o städa. Ser ta mig fa för jävligt ut här (tur man inte får besök) o plockar jag undan lite så tar Leo in nästa leksak.
Förstår honom ändå lite att han hellre leker här inne, hans rum är så jäkla litet o just nu är golvet fullt av hans saker(städat rum) och finns ju knappt nåt utrymme för han att leka på.

Fick tanken förut att vi skulle byta rum(då mitt e större) men mätte min säng och den skulle komma in preciiis på millimetern och då skulle jag inte kunna lägga mig i sängen. Utan måste då kliva över gaveln.
Men eftersom jag lever ensam så kanske jag skulle skaffa mig en enkelsäng o ställa undan dubbelsängen så länge för då kan vi byta rum.
Om 2månder fyller han år och han vill så gärna ha ett kök, men vart ska han ställa den? Jag vill att han ska ha eget bord o stol så han kan sitta där o måla o pärla. Men vart finns platsen?
Hur skulle ni göra?

Och på tal om annat, fick världens stöt förut. Kom in efter vi vart i tvättstugan och skulle hänga upp jackan och fick en stöt och fan vad ont det gjorde. Stor gnista blev det oxå, lös fint där i mörkret :/
Usch!!!

Nej nu måste jag gå!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle nog valt att byta rum . funkar ju för dig att ha mindre säng ,. ex 120 eller 140 .. så han får större lekyta =) men de kostar ju iofs o köpa ny säng oxå..puss

2012-01-15 @ 19:20:50
Postat av: Carro

Tror faktiskt det blir så...

Jo sängar brukar vara dyra men hitta för 249:-, den är absolut INTE snygg men duger till mig så länge.

2012-01-15 @ 20:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0