Helgen

I fredags så åkte vi ner till Edsbruk, åkte till Leos farmor.
Väl där så va Leo lite blyg i början o sa typ ingenting. Hans kusin va oxå där så dem va ute nästan hela dan o åkte snowracer. Vi andra va inne o prata o löste korsord.
På kvällen blev det lite godis innan det va dags o sova.

Lördagen så åkte jag till Gamleby en sväng, hälsade på Ulle på saker o ting, tyvärr så va Anette ledig.
Va där några tim o jobbade lite med ;) Så fort jag kommer dit så får jag hjälpa till i butiken, så blev att slå in lite paket och ta kassan. Fick två jätte fina skålar och lite te som tack för hjälpen :)
Efter det så träffa jag P så vi gick till Linas o tog lite kaffe o te, sen körde han mig till Ed så jag slapp vänta på bussen :) Fick då även se hans nya bil och den va snygg och färgen va godkänd ;) hehe
Hos mia så hade det gått jätte bra, hon o Leo hade varit ute o lekt, blev lite mat och Leo vägra äta. Han ville inte ens ha varma mackor på kvällen sen. Men han mådde inte bra på kvällen så förstod då varför han inte ville ha nåt. Han fick ont i magen(för mkt ägg) och när han skulle sova så hade han jätte ont i örat. Men på söndagen va det bättre, dock är han genomförskyld.

Igår så åkte vi hem igen och här väntade då brorsan som varit kattvakt.
Gick o handla o fixade lite tacos sen och Leo åt två portioner så det kändes bra. Blev inte mkt mer igår utan la Leo strax efter 19 så han kommer tillbaka till sina tider, blev sena kvällar hos farmor.
Eftersom brorsan sov på soffan så har jag nu invigt mitt nya rum och det va så skönt att sova där inne.

Idag så kom Leo in o väckte mig strax innan halv sju(då brorsan gick)..Neeej tänkte jag, gå o lägg dig ;) men han kröp ner hos mig så vi låg o vila i 15min innan vi gick upp o kolla barnprogram o smurfarna.
Fick veta sen att Leo vaknat strax innan sex då brorsan gick upp så kommer nog bli en låång dag för honom. Kanske kan sova middag en halvtimme sen ;)

Leo blir hemma denna vecka eftersom han e sjuk och imorgon ska vi till polisstationen(jag fixa leg) och det kommer väl bli en upplevelse för honom. Han gillar allt som har med poliser o vakter/väktare att göra. Varje gång vi är på Hc så kollar han efter dem och han skulle gärna gå fram o prata med dem.

Nu väntar städning och diskning, gäller bara att få tummen ur...
Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0