Livet

Sitter o grubblar på vissa saker och ibland så kan man helt enkelt inte prata om allt med nån.
Därför är det skönt att jag kan skriva av mig ist, då får jag ju ändå ut det på nåt sätt. Tack älskade "dagbok" för att du "lyssnar"

Tänker mycket på det här med kärlek och barn.
Hur ska jag kunna hitta en ny, med tanke på hur jag ser ut? Jag är inte vacker och min kropp är inte vacker. Du hör ju vilka bekymmer jag har.
Eller tänker jag bara så illa för att jag inte trivs med mig själv?
Och tänk om jag en vacker dag hittar kärleken, hur ska man då göra med boende sen. Jag kan ju inte flytta hur som helst eller vart som helst då jag har ett barn vars pappa måste godkänna barnets flytt.
Vilket han inte kommer göra. Vad ska då den nya killen tänka.
Och detta med barn, jag kommer inte skaffa några fler barn. Jag vill inte ha för många år mellan 1an o 2an, helst bara 4år och eftersom Grodan fyller 4 om 2mån så är det ju för sent. Eftersom jag lär ju inte hitta nån ny nu precis och så brukar det ju gå några år innan man skaffar ett barn.
Här o nu sprack mina planer i livet om att ha 3 små älskade troll!
Får gå ut på gatan o säga: hej, gör mig på smällen... Nä skämt åsido, jobbigt att känna så här.
Läser många mammabloggar o gravidbloggar och kan bara känna: det är för sent!

Leo har frågat några gånger, senast igår
- när ska du skaffa ett barn?
- ska jag skaffa ett barn?
- ja, imorgon kan du göra det

Blev ett deppigt inlägg du fick idag men ack så skönt o skriva hur man verkligen känner...
Nu ska jag försöka roa Grodan här som har tråkigt, hade tänkt tagit en promenad men sånt tråkigt väder ute....

Grodan:
mamma älskar dig över allt annat på denna jord. Du är det bästa jag har.


Puss!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så fin på ditt eget sätt!!

Om du väl hittar nån i känner att du vill ha fler barn kan man ju alltid ändra sig!!:)

2012-01-22 @ 13:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0