Mys

I tisdags efter jag lämnat Grodan på dagis så kom Patrik hit. Han hjälpte mig att flytta mina madrasser o ta ner min säng samt flytta Grodans säng så nu har vi bytt rum.
Och det vart MYCKET bättre så här, även Leo tyckte det.
" Va snyggt det blev" sa han när han kom hem från dagis :D

Efter det så åkte jag o P till svärtinge där han skulle kolla på en bil och den såg väl bra ut men nae...
Och desutom så va den röd.. haha
Efter det så åkte vi till Linköping och innan vi kom fram dit så stanna vi o tog en fika. Även där skulle han titta på en bil som desvärre va såld men fanns en annan där...
Blidde ingen bil(men fick veta nu att han köpt en och färgen är godkänd.. ihihi)
Sen hem igen, stannade till på Hc innan han körde hem mig. Passade på att städa lite innan jag gick o hämta Grodan igen.
Tack för en roligt dag Patrik!!!

Igår... gjorde jag nåt då?
Lämna o hämta Leo på dagis och medans han va där så passa jag på att städa(igen)
På em sen så kom farmor en sväng och strax där efter kom brorsan. Blev lite prat innan vi alla gick ner sen o prata med pappa som hämta brorsan.
Efter de åkt så gick jag o Leo ner i förrådet o kollade bebiskläder och Leo hitta även lite mer filmer att ta upp.

Idag så har Leo o jag varit borta på Hc o lunchat, handlade även hem lite fika till gästerna.
Höll på att inte bli nån fika då unga herr hagman inte skötte sig i början, men sen gick det bra då han fick hjälpa till. Så det kommer jag fortsätta med.
Sen hem och strax där efter så kom Sofia o pojkarna, barnen börja leka direkt o jag o S satt o prata i soffan.
Även Rickie tittade förbi efter jobbet o han bjöd på pizza :) Tackar! Barnen spela lite o lekte lite till innan det va dags för dem att åka hem.
Då la jag Leo som somna på två min efter sagan :)
En lyckad o rolig dag!!!

Imorgon ska jag ner en snabbis på stan o köpa tröja/byxa till Leo och sen på em blir det att träffa syssling Åsa o hennes älsta på Hc o ta en fika.
Vad jag ska göra resten av dagen vet jag inte???


Nu ikväll har jag tagit mig en dusch och väntar nu på att håret ska torka så jag kan lägga mig sen.
hoppas ni har haft en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0