Trött

Idag har vi bara tagit det lugnt, har blåst hela dan och va kallt då vi va på promenad förut.
Vill ha vår o värme nu, snön behöver inte komma alls nu.

Imorgon måste jag ta tag i städningen, kommer ju folk på lördag så måste ju se bra ut då...eller nåt.
Och så blir det nog en sväng till Hc med o får Leo bestämma så ska vi nog gå vilse med ;) Beror lite på väder med, går ju inte på långpromenad om det blåser halv storm.

Ska strax lägga Lillen och sen ska jag testa en ansiktsmask jag fick i present, har typ bara testat sånt en gång tidigare. Även fast jag e kvinna ;) Sen blir det dusch o sen krypa ner i min onepiece.
Varför kan jag aldrig få tag på en lägenhet som är bra, som det finns värme i. Värmen funkar här men det drar från fönstrena o balkongdörren i vrummet så det är svinkallt om kvällarna. Trött jag blir på detta.
Är det inte sommar snart?

Gud vad många det är som väntar barn nu, inte för att jag känner alla(läser en del boggar) men så mysigt med bebisar. Är smått avis på alla, jag vill oxå ha en liten bebis igen. Men vad jag har lärt mig så måste man visst va två för att göra bebis ;) hehe
Men vet att jag kommer få gosa bebis i sommar sen, då min Bästa väntar barn i juli :) Så bara så du vet så kommer jag kidnappa din bebis ibland ;) Lovar att lämna tillbaka henne/honom.

Blev ett break när jag blogga, blev lite kvällsmat nyss så nu ska jag lägga Grodan och sen njuta av egentid med den där masken och duschen.
Ni får ha det toppen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Okej bara du looooovar o lämna tillbaka henne/honom ;);) haha <3 annars vet ja var din brevlåda bor hahahahha Puss

2012-01-04 @ 20:35:02
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0