2juli

Vi är redan inne i juli och vi har inte ens varit vid nåt bad än. Vart är sommaren?
Idag mår jag bättre, förkylningen är borta men är dock lite seg i kroppen fortfarande. Leo är bättre med, lite små förkyld bara men hoppas det blir bättre till imorgon. Han är lite hes än oxå och så har han fått värmeutslag på magen med. 
Vi har ju varit inne om dagarna o bara myst o varit sjuka(förutom några svängar till affären) så idag gick vi bort till den "nya" lekplatsen o va där en stund. Tänkte att vi måste ju ha frisk luft men istället har jag haft huvudvärk hela em. Hoppas bara inte vi blir mer sjuka då det va rätt kalla vindar ibland. 
 
Är vi bra imorgon så blir det ev en sväng till Sofia m fam, Leo vill så gärna leka med grabbarna och jag vill ju gosa bebis ;) o självklart träffa min Bästa! Vad vore livet utan henne <3
Och så har hon köpt hem hallon te till mig med, guuud så gott...
Ikväll så har Leo varit uppe o kollat på Lotta på Liseberg med mig, han skulle se bananen :/ och efter programmet va slut(halv tio) så märktes det att han va övertrött, låg o busa i sängen och han asgarva åt allting. Så härligt att höra honom!!!
 
I slutet på denna månad så är det ett år sen jag äntligen blev fri..singel...Fattar inte att det redan gått ett år snart, så jävla underbart. Det bästa som kunde hända, ni förstår verkligen inte känslan...eller ja några av er kanske förstår då ni vet vilket svin jag varit ihop med. 
och på dem här 12mån så har han träffat våran son 2ggr...2GÅNGER!!!!.Det är sjukt, jag förstår inte hur en människa kan göra så mot sitt barn...
MEN.... Leo har det mkt bättre med bara mig, han behöver ingen manlig/pappa förebild just nu, räcker med att han har sin mamma. 
 
 
 
Kommer ett till inlägg snart om enbart min syster. Då det är 8år sen idag som begravningen va! <3
 
Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0