Ge mig svar

Denna vecka har varit lugn, ledig måndag och onsdag. Igår fick jag hämta Leo redan halv ett då han fått vattkoppor.
Så nu blir det sjukstuga en vecka till, men skönt att han har det nu och inte då han är äldre. Han har fått massa koppor på hela kroppen och det kliar massor och gör ont. Stackars mammas Groda!
Men smörjer in med zinksalva och det hjälper en lite stund, han har fått blåsor vid läppen och såg förut när han sov att han låg o slicka sig om munnen i sömnen. Såg lite gulligt ut men fick dutta till med fingrarna så han skulle sluta.
Kan inte va lätt när det kliar så mkt alltså?! jag skulle bli galen. Han hade feber igår men den är borta nu och det är skönt för honom.
 
Brorsan blir kvar över helgen och nästa vecka eftersom han kan bära med sig smittan hem. Och pappas sambo är rätt nyopererad och eftersom dem tog bort mjälten på henne och lite av buksportköteln(stavning?) så är hon ganska känslig och hon har aldrig haft vattkoppor. Så för säkerhetsskull så får han vara kvar.
Bra för den delen men fy fan vad han går mig på nerverna ibland, trodde man hade vuxit upp lite när man snart fyller 18. Kommer nog bli ännu en tuff vecka plus min lilla Groda som oxå går mig på nerverna, försvinner aldrig denna jävla trots????
Egentid, vad fan är det!?!?
 
Mycket tankar i huvudet hela tiden, kommer det bli bättre? Kommer jag någonsin finna kärleken igen? Vem vill ha en ful tjock tjej som mig... Kommer jag kunna lita på killar till 100% igen?
Finns det nån som inte behöver dricka varje helg?
Kommer jag någonsin att få fler barn?
 
Leo vill så gärna ha ett syskon, han frågar ofta: varför skaffar inte du ett till barn i magen? Vill inte du ha fler barn? Varför går inte det?
Det bästa man kan ge sitt barn är ett syskon, en lekkamrat för livet...Men jag kan inte ge honom det!
 
Och du...Varför kan jag inte sluta tänka på dig? Du vill inte ha mig som jag vill ha dig men ändå så finns du i mina tankar hela jävla tiden.
Vi har vår telefonkontakt ibland och det glädjer mig att du ringer ibland, även fast det brukar bli mitt i natten ;)
Jag somnar alltid med ett leende på läpparna efter dem samtalen.
Jag försöker glömma dig men det går inte, sitter jag o kollar på andra killar så är det ändå dig jag tänker på till slut....
Varför är det så här...Kommer det sluta nångång!?!?!
 
Nae, nu blir det sängen. Hoppas Grodan sover till åtta iaf ;)

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0