Småland

Idag har jag varit ledig så åkte ner på stan några tim då, kollade på Hm och hitta en tunika/klänning på rean. Rosa o grann ;) Blev även skopunkten där jag hitta ett par sommarskor till Leo.
Sen satte jag mig o fika lite och försökte skriva på mitt personliga brev men blev inte mkt mer på det pappret. Förstår inte att det ska va så svårt o skriva det, sjukt...

Gick till Br sen för o kolla lite, måste hitta nåt till Liam o Noel som fyller år snart men hittade det jag sökte på Lekia. Iallafall, blev kvar på Br ett tag o prata med Toa ( Viktoria)...alltid lika trevligt.
Hittade även en sån där badleksak eller vad dem kallas...En krokodil som Leo kan sitta på i vattnet, men tyvärr så kom jag på att jag då är tvungen att gå ut i vatten...inte bra ;) Men Leo blev glad när han fick den. 
 
Åkte sen hem o lämna sakerna, kollade lite på datorn och sen blev det en sväng till Hc. Träffade en tjej där o köpte ett lila set till Nova, det va så gulligt så kunde inte låta bli ;) Hämtade sen Leo, tillbaka till Hc för o handla och sen hem o bara va.
Fixa lite mat och nu har jag även packat allt till imorgon.
Så direkt efter C så blir det att hämta Leo och då åker vi direkt till bussen...Åker ner till Edsbruk till söndag. Ska bli skönt o komma bort lite och det kan va rätt skönt o åka till Ed över en helg så här då det är lugnt o skönt där.
Leo ska även träffa sin pappa lite då.
 
Leo låg o prata med mig förut(innan han somna) och då berätta jag att hans pappa fått lägenhet och ska flytta dit med tessan. 
Och vi har aldrig pratat om henne och då säger han att han inte vill träffa henne, han vill inte va med henne och att han vill träffa pappa när han är själv. 
Han känner sig väldigt otrygg nu när han vet att han ska träffa sin pappa för han påpeka att jag eller farmor måste vara med då, helst jag. Så han blev lite arg då jag berätta att jag ska till gamleby en stund på fredag.
Men som jag sa till honom, kommer pappa upp då så har ju Leo farmor där...För T får inte va själv med Leo iaf, han kommer ju inte ta honom därifrån iaf.
Men jag förstår verkligen att Leo känner sig otrygg....
 
Nu blir det lite te innan sängen, försöka komma i säng skapligt men brukar ha så jävla svårt för o somna :/
 
Hoppas ni får en bra helg och så är jag åter på söndag kväll igen ;)
P.s Sofia, vi syns på lördag om inte tidigare ;)
 
 
 
Som tur va så dög skorna åt herrn :)
 
 
 
50:- på rean, tänkte att det är jag värd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0