Tatueringar

Skrev ett lång inlägg förut med massa gnäll o klagande(om trots o egentid o allt) men sen krångla internet och såg nu att det inte kom med. Kanske tur det!
 
Så till rubriken...Önska jag va miljonär nu, har hittat så fina tatueringar jag vill ha och alla betyder dem nåt ;)
Tänker lägga ut bilder på dem så får ni gärna säga vad ni tycker ;)
 
Är inte hundra säker än men funderar på denna på benet och sen skriva mina syskons namn: 
 
 
 
Denna ska bli en kärleksförklaring till en person som ligger mig varmt om hjärtat:
 
 
 
 
Dessa tre hjärtan ska jag ha i nacken..För mig o mina syskon
 
 
 
Dessa ska jag ha som på bilden, vet inte om jag ska ha hjärtan eller ta bort dem ???
 
 
 
Denna på benet bara för att det är så jäkla snyggt med stjärnor
 
 
 
Nå vad säger ni?
Har ni några tips på nån snygg man kan ha på benet, vill få med fjäril o blommor och sen såna där krusiduller ;)
plus att det måste bli snyggt med namn till med...
kärleksförklaringen berättar jag inte namnet på än utan det får ni se den dagen/året jag har gjort den...
 
Hoppas inte internet krånglar nu så jag slipper skriva om allt ;)

God natt mina kära!

Kommentarer
Postat av: sofia

Alla var jättefina! Stjärnor är jättefint som tatuering när man har i olika storlekar sådär , skulle jag med kunna tänka mig o göra =) fast helst vill jag tatuera in barnens namn ..men lär nog aldrig tatuera mig men drömma kan man ju göra :)

2012-07-15 @ 10:48:30
URL: http://mammaiia.blogg.se
Postat av: Sofia

Ja sim de känns nu kommer de vara för evigt suck men sen kmr tonåren ist inte lätt i vara mamma då heller ;) svårt med underbart att ha barn :D kanske vi kan ta han på söndag en stund om Rickie låter mig sova ut hehe puss

Svar: Ska bli spännande o se hur våra grabbar blir i tonåren, kanske blir blocket direkt då ;) hehe. Vad snällt...haha ja precis, blir väl han som sover ut ;) puss
minresamotdetbattre.blogg.se

2012-07-18 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0