Tjingeling

Dagen började vid 8 och jag låg o drog mig en stund i sängen medans lillen kolla på tv, sen blev det dags för lite frukost. 
Sen vid tolv så följde vi med Rickie o grabbarna till busfabriken och vi va där i ca 6tim. Snacka om att vi alla va trötta o svettiga efter dem timmarna. Barnen lekte som tusan o va överallt ;) Vi hade lite bollkrig i bollhavet med två andra barn och kan ju säga att jag har ont i armen efter det ;)
Mycket studsmatta som vanligt...

Va hur mkt folk som helt där idag och det va ju för att Tjingeling va där o sjöng idag. Försökte få med Leo alla gånger att dansa (för att visa att fanten inte är farlig) men han våga inte, han har blivit livrädd för elefanten...Blev det sist vi va där...Dock förstår jag inte varför då han vet att det är en kille som klär ut sig...
Men Liam o Noel va med o dansa o sjöng :)
 
Lillen o jag köpte med oss McDonalds hem och han kom i säng strax innan 20 och somna på 4min...Han va precis slut efter denna dagen. Men dem hade nog mer spring i benen för barnen ville leka hemma hos L o N efter busfabriken men det tar vi en annan dag ;)
 
Nu blir det lite te och sen sängen, imorgon kommer brorsan in o ska sova hos mig hela veckan.
På måndag och onsdag är jag ledig så veckan börjar jju bra. Och det är bra för då kan jag va med lillen lite längre på dagis då det är första dagen på "sommardagiset" 
 
Natti Natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0