Trollen

Igår så kom Liam o Noel hit en sväng medans dem andra åkte o handla. Alla tre lekte så bra och dem va lugna (kors i taket ) ;)
Förutom Leo som bråka med mig några gånger och då åkte han in på rummet (mitt) en stund.
Sen så kom R o hämta alla tre grabbarna så åkte dem hem till L o N och lekte, jag passade då på att fixa lite i lägenheten. Laga lite mat till mig o brorsan och sen vid 19 gich jag hem till Sofia o dem. Barnen lekte på och jag myste bebis :D, jag passar på dem små stunderna det blir eftersom hon oftast blir arg när hon är hos mig ;) haha
 
R körde hem oss vid halv nio och då skulle Leo ha te helt plötsligt :/... Han fick lite och sen satt han o måla med morbror innan han kom i säng vid 21.50.
Lite sent men så sov han ju till 10.30 idag...Det va inte igår, blev förvånad då jag kolla på klockan. Men ikväll bestämde han att han ska vakna kl 07 imorgon för han ska kolla på Pippi långstrump kl 08 när det går på tv...suck.. ;)
 
Dagen har varit lugn, har ju gått fort då man sov så pass länge. Men blev att ta disken och sen va vi på hc o handla lite, efter det va det att fixa mat och sen har vi bara myst. Spelat o målat lite.
Imorgon vet jag inte vad som händer, blir nog lugnt då med. Har lovat Leo att gå ner i källarn o ta upp några nya böcker och sen ta ner dem vi har här uppe. 
 
Har ännu inte löst hur vi kommer till Ed på fredag men hoppas kunna fixa det, Leo vill ju så gärna ner.
Och helgen efter det så kommer ev mamma o anders :D som vi längtar, är ju över en månad sen vi träffa dem(blir nästan 2mån den helgen) Och det är alldeles för lång tid.
Och så blir det kalas den helgen med, för mina troll som fyller 5år (fyller den 2aug).. Shit vad tiden har gått fort, tyckte inte det vä länge sen dem va små mini bebisar. För dem va inte stora när dem föddes ;)
Missa mkt av deras tid då dem va mindre då jag o S inte hade så mkt kontakt då, eller vi pratade ju med varandra men sågs inte mkt då vi bodde i olika städer, men det har jag tagit igen nu på senare tid och har bra kontakt med grabbarna :)... Dem är ju mina godingar.
Älskar er grabbar!!! Och självklart lillasyster Nova med <3<3<3
 
 
Nej nu blir det att kolla klart på nätet och sen kolla tv, blir att sova i soffan igen fast sängen blivit ledig nu. Ska kolla på Walk the Line sen och den börja visst inte förens 22.25...
Och om sängen, brorsan har bott här i två veckor, blev en vecka längre eftersom Lillen fick vattkoppor och då fanns det stor risk att han skulle smitta pappas sambo..Så jag har sovit i soffan i två veckor och det har inte varit skönt då jag är längre än soffan.... :/

Men men, natt natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0