8år

I måndags så blev det städning och sen vid halv ett så kom mamma o anders. Blev lite te o kaffe sen hämta vi Leo redan halv två. Tog det lite lugnt då o bara va, sen vid 16 åkte vi och hämtade brorsan när han slutat praktiken och åkte vidare till elgiganten(?) som hade öppnat då...hur mkt folk som helst...
Leo skötte sig inte så jag gav honom till mamma. haha... Sen gick dem över till Ingelsta shopping så jag o Niclas passa på att kolla klart inne på elgiganten.
Sen vidare till Hc och sen till Netto, hem o laga mat och bara va. Mamma och jag satt o spela kort hela kvällen så blev sent i säng(som vanligt när vi spelar) ihih

Tisdagen sen så åkte vi ner till Sörping till min kusin. Hon ska ju flytta till USA i aug så hon hade rensat bland sina saker och vi fick ta det vi ville ha...Så det blev lite då ;)
Efter det så blev det hem o fixa lite mat och sen bara va...Så skönt att inte behöva göra massor hela tiden utan bara vara med varandra...Är ju inte ofta vi ses tyvärr...
Leo hade svårt att sova på kvällen, vakna två gånger så sista gången fick han va uppe med oss. Jag mamma o anders spela kort och Leo o Niclas myste i soffan med lite chips...

Onsdag...6juni...Cissis dag...
8ÅR!!! sen min älskade syster gick bort, vart tar tiden vägen? Hur fan har vi orkat i alla dessa år.
Denna enorma saknade, kommer finnas där hela livet. Fan Cissi, dags o komma hem nu!!!
Åkte ner till Sörping så vi va där till 9.30, mötte upp familjen där o så köpte vi blommor.
Kl 10...som alltid...Så va vi vid graven. Tro tusan att Cissi va med oss, det va grått o trist väder men när vi kom till graven titta solen fram och när vi gick därifrån försvann solen :)
Varje år är vi alltid vid graven kl 10...Det va just kl 10 den 6juni 2004 som hon dog!
Efter graven så åkte vi till Smultronstället och gud vilken god glass jag valde...Kommer absolut bli ett besök till där i år ;)
När vi kommit hem sen så åkte mamma o anders hem och jag gick till Hc en sväng o köpa lite mat.

Idag har det varit lugnt, jag o Leo gick bort till Hc förut o luncha lite. Köpte även ett par skor till honom då hans andra gått sönder.
Sen nu på kvällen så gick vi tillbaka dit o storhandla. Måste ju passa på när pappa kan köra hem varorna ;) haha
Det gick jätte bra i affären o Leo hjälpte mig stryka på listan men sen kom vi ju fram till kassan och det är då det brukar vända. Han blev lite små sur och det höll i sig ända hem.
Skulle hjälpa mig bära toapappret och självklart så satte han sig på den så det gick sönder och han tappa ut några rullar... Lite gnäll då det tydligen va jobbigt för han o plocka upp när han tappa ;)
vi plocka upp varorna o han tog lite gröt sen blev det sängen direkt.

Jag ska oxå krypa ner snart, imorgon ska Leo till frissan...Måste ju passa på när nån annan betalar ;)
Och om det inte regnar så ska vi nog träffa Sofia o dem...Håller tummarna för att det INTE regnar...
Tycker detta inlägg blev rörigt men jag skyller på att jag är trött ;)

Natti Natti!!!




Glass är gott                  Prinsessglass               8år av saknad <3




Kommentarer
Postat av: Sofia

Fy vad åren går <3 hon blev nog glad o sken upp som en sol när ni kom <3 muuuums för glass !

2012-06-08 @ 17:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0