Capella

Dagarna springer iväg som vanligt, i måndags va jag nere på stan en dag med Sofia. Kikade i lite affärer och sen tog vi en fika. Mycket trevligt att komma iväg själv med henne ibland, bara vara vi lixom ;)
Blir alltid många härliga skratt då, som förr i tiden.
Tisdagen tror jag inte jag gjorde nåt, inte mer än att städa och Leo på dagis...
Minnet är bra men kort.
I onsdags efter vi hämtat barn på dagis så gick vi med Sofia o grabbarna till lekparken en stund och efter det köpte vi glass innan vi gick vidare hem till Sofia o lekte vidare...eller barnen lekte ;)

Torsdagen gjorde vi inte nånting, hade bara en mysdag inne och igår så gick vi till Öf några tim. Sen hem o träffa Niclas då han va här och då passa jag på att gå o handla lite, skönt att kunna göra det själv.
Han åkte sen iväg o fixa sin tatuering och guuud så jäkla snygg den blev. Han gick ju till en privat först och den blev inte bra för fem öre.
Sen kom han tillbaka o hann äta lite mat med oss innan pappa kom o hämta honom.

Idag har vi haft en inne dag då det regnat hela morgonen o fm, nu på em har solen tittat fram. Gick till Netto en sväng förut och självklart blev jag genom sur på foten(dags för nya skor) och sen har vi haft tvättstugan med :/

Imorgon...om det inte regnar så ska vi åka ut till Capella Ecumenica och titta lite, farmor som drar med oss. Tydligen ska det va nån gudtjänst där med och det lät ju inte lika roligt...fy fan.. Hoppas verkligen Leo kan sköta sig där ute på ön och hoppas det går fort dit med båten....Hatar att åka båt.


På måndag blir det möte med Communicare, ska bestämma när jag ska börja så kanske blir redan nästa vecka. Känns väldigt surt men bara bita ihop.


Capella Ecumenica:




Idag hjälpte Leo mig att rulla köttbullar och denna gången lyckades jag med dem.
Han åt av dem, gjorde han inte förra gången ;)




Mitt fredagsmys när lillen somnat, svenska jordgubbar och lite likör.




Våra små hjärtan i onsdags <3




Min blogg är ju låst men jag vet att Sofia älskar mig ändå fast jag lägger ut denna bild ;)
Lilla bebis, dags att komma ut nu..."moster" Carro vill gärna träffa dig....





En del säger ju "faster" o "farbror" fast dem inte är det men faster låter så gammalt så blir "moster" ist ;)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0