Drömmen...

som aldrig får bli sann.
Har väl aldrig haft en sån hemsk dröm som jag hade i natt, drömde att en läkare hittat en tumör i Leos huvudet och den måste ju bort hur eller hur. MEN han skulle bli blind efter operationen, skulle inte gå att rädda hans syn. mamma pappa, moster, alla kusiner... ja hela familjen va hos oss och jag berätta vad läkaren sagt och vi alla slänger oss ner och börjar tjuta...min kusin vänder sig mot mig och vi kramas o gråter. Hade inte berättat det för Leo så han satt i köket(tror jag) o la pussel för sig själv. Jag gick till spegeln och tog bort mascaran under ögonen och då hade jag linser på mig :/ och tog bort den ur ena ögat och det ögat såg jätte konstigt ut, såg tomt ut på nåt sätt...

Vaknade 00.44 och börja gråta, kan gråta fortfarande när jag tänker på drömmen. Så jävla hemsk.
Gick in till L o pussa på honom, sen in i badrummet o ta bort sminket och sen gick jag in till L igen o satt där en stund o bara höll handen. Tårarna kunde inte sluta rinna.
Hade jag haft min dubbelsäng så hade L fått sova hos mig inatt...
La mig i soffan igen och kände mig lustig i bröstet...tänkte att jag ska väl inte få panikångest mitt i natten, kollade lite på tv för att försöka slappna av och jag låg nog vaken en halvtimme.
Det är tur att det bara va en dröm!!!

Nu är L på dagis och jag ska snart ställa mig o diska lite och sen plocka lite i lägenheten.
Vad har ni för planer i midsommar?
Nån som vill träffas? Känns så trist om L o jag bara ska sitta hemma, ingen rolig midsommar för honom.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0