Glädje

Såg nu att dem har gjort om blogg.se, än så länge verkar jag fatta den ;)
 
Idag har jag varit lite nere, ser ut som fan här men jag hittar ingen energi nånstans till att städa. Får passa på imorgon innan jag ska hämta Lillen på dagis.
Har blivit irriterad på Leos pappa med tanke på hur han lever sitt liv och inte tar sitt ansvar, ljuger mig rätt upp i ansiktet och jag hatar sånt folk!
Små sur för att Leo trotsar på som vanligt och skötte sig inte i affären så från o med nu får han absolut inte följa med till nån affär igen. Det funkar inte när han inte kan lyssna. Men det är glömt nu och vi har busat o pussats och nu när han skulle sova så fick han lite massage(har han tjatat om några dar)
 
Men som rubriken lyder så är det glädjens dag, fick ett sms där det stod:  Det blev en Nova...
Blev så glad när jag läste det, glädje rus genom kroppen o tårarna kom.  Stort Grattis Sofia o rickie till eran lilla dotter. Så glad för eran skull och nu längtar jag tills jag får träffa den lilla :)
 
Nu ska jag kolla klart lite här sen blir det tv en stund innan sängen. Imorgon börjar det på communicare, känner mig inte alls peppad till att börja :(
 
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Johanna

du e duktig och kämpar på bra!!=)

Svar: tack :)
minresamotdetbattre.blogg.se

2012-06-26 @ 21:05:51
URL: http://johannawingerstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0