Helgen

spenderades ute på landet. Mycket trevligt och roligt fast vädret inte va de bästa.
Fredagen tog vi det bara lugnt, prata lite och på kvällen så busa pappa o kicki med Leo och gud så han skratta, har väl aldrig hört ungen skratta så mkt. Det värmde verkligen i mitt mamma hjärta, vi kollade på Lets Dance med och Anton vann...Jaaa!!! ;)
Kvällen slutade med att Leo däcka hos mig i soffan vid 22.30 :)

Lördagen så va vädret piss, blåste storm hela dan och det va svinkallt ute. Men det hindrade inte oss utan vi va ute hela dagen, Leo hjälpte morfar att snickra o han täljde nån gren och det sparkades boll. Jag o farmor(som kom ut en sväng) rensade lite ogräs medans pappa o K tog en promenad med Leo så han fick köra sin polisbil.
På em/kvällen sen så tog Leo o morfar en sväng i Nickes a-traktor och sen åkte dem lite fyrhjuling, Leo älskar att åka dem. Pappa hade även kört ut triken så den provsatt jag och Leo men när pappa skulle starta den o köra in den i garaget igen så sprang Leo fort därifrån innan han hunnit starta den. Han tycker den låter för högt.
Så i sommar ska jag o pappa åka trike, det har jag bestämt ;)
Avslutade kvällen med lite korv m bröd och tv.

Idag hann vi inte med så mkt, lite frukost och sen åkte vi hem igen, här hemma har vi bara tagit det lugnt. Va på netto förut då Lillen ville ha tacos till middag så det har vi myst med.
Imorgon är det dags för dagis igen och så kommer även mamma o anders :D, hoppas dem kommer skapligt så mamma kan följa med o hämta Leo, skulle va roligt o överraska honom med det ;)

Nu blir det att läsa lite bloggar och sen krypa ner, hoppas ni mina läsare har haft en bra helg!

Natti Natti!




"Jag gör som Emil i Lönneberga" // Leo




värsta åket ;)




Leo o morfar som precis kommit tillbaka efter en åktur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0