Klippning x2

Idag har Leo varit hos frisören, för första gången och det gick jätte bra. Satt som en pinne och sa inte ett ljud ;) Och han blev så fin. Tack kicki för klippningen...
Efter det så gick o testa xbox som dem har borta på hc, jag passade på att gå in på hm o gina tricot medans dem spela. Köpte mig en tröja på gina, älskar det nya modet med dem starka färgerna.
Efter det så gick vi hem o tog det lugnt, jag brodera lite och Leo lekte på sitt rum o kollar lite barnprogram ibland.

På em/kvällen så tog vi en promenad bort till Hc igen, kände mig så jäkla lat idag så det blev McDonalds till middag...Leo klaga ju iaf inte ;)
Gick även o köpte lite blommor, hoppas dem överlever nu bara. Jag har absolut inga gröna fingrar.
Väl hemma så kolla Leo på en film och jag diska lite innan han ropa o ville att jag skulle komma. Möttes av att han hade tuggummi överallt, han sa att han hade i håret o visa ovanför örat. Men såg att det inte bara va där utan fortsatte bak på nacken och lite i håret där med. Det sluta med att saxen åkte fram så nu har han en liiten ljus fläck ovanför örat...
kanske han lärt sig att inte leka med tuggummi, för då tar mamma fram saxen ;)

Kom på att jag glömde berätta att vi va ju på folkrace i onsdags, första gången för Leo.
Vi åkte dit med Rickie o grabbarna, alla grabbarna tyckte väl det va lite intressant iaf. Dem titta lite och sen pyssla dem med lite annat. Leo vart intresserad då dem krocka lite och körde på två hjul...
Vi stod längst bort så att säga så vi promenera till framsidan när det va paus för att titta lite, kolla på alla bilarna. Stod där vid stängslet och sen tittar jag ner på barnen och säger: Rickie, vart har du ditt andra barn?!?!?!?
Då är Liam borta :/... Han hade gått sin egen lilla väg ;) Började leta överallt, tror vi leta en halvtimme efter honom. Sen fick jag hjälp av en kvinna som tog upp mig till killen som pratar i högtalarna så han meddela att Liam va borta och att dem skulle komma dit med honom... Mitt i allt detta så ropa han ut att "mamma finns här o väntar på dig"...Tänkte inte hålla på o rätta honom där utan ville ju bara få hit Liam så fort som möjligt.
Gick sen ner till R o barnen och då precis kommer det en man med fru och i famnen har han troll ungen... Snacka om en lättnad, och det syntes även på R....Gud vad dem kramades och tårarna va på väg på lilla pappa där....
inte lätt att hitta ett barn där när det va 9200 i publiken ;)
Efter det så började vi gå mot bilen och väl hemma sen så blev det en macka och sen natta trollet.
Sa det att nästa gång åker vi utan barn ;) hehe


Nu ska jag läsa lite bloggar och sen vänta på att kl blir 23 då polisskolan börjar...Kan jag inte missa ;)
Natti Natti




Grodans nya                orkade inte ändra bilden, vrid
på huvudet ;)




älskar rosor                  Leos blomma som han valde till sitt rum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0