Mys

Snart har jag gått på C i en vecka och det har gått hur bra som helst, är inte så jätte mkt folk varje dag så det är skönt. Jag är ju inte van att va bland folk så och jag avskyr att sitta i grupp så men det funkar.
Igår skulle vi presentera oss för varandra och när jag hörde när hon sa det så fick jag panik direkt och bara tänkte : neeeeeej... jag HATAR att prata inför grupp så men som tur va behövde man inte säga så mkt.
men fatta vad äckligt att känna paniken komma på en sekund. Usch...

Det är lata härliga dagar vi har där, fixar lite på cv, dricker te/kaffe kan sitta o messa. Idag hade vi tipspromenad och sen spela en del kubb så sluta redan vid 11 idag ;)
Imorgon är vi lediga så ska fortsätta fixa cv't då, om jag får sitta i lugn o ro för Lillen.(han vill va ledig imorgon med)
Vid 12 ska vi bort till Sofia o Rickie o mysa bebis ;) ihihih... Är så nyfiken på lilltjejen och samtidigt tänker man: men herregud en sån liten bebis, hur ska jag hålla henne... hahah... Samma tankar som man hade innan man själv fick barn...
Och när jag fråga Leo om han ville va ledig eller gå till dagis så skulle han minsann vara ledig för han ska ge presenten till Nova, det har han redan bestämt. Han hjälpte mig att välja presenterna så klart han ska få ge dem ;)
 
När lillen va på dagis förut så passade jag på att storhandla med, fick ju hjälp av pappa att köra hem varorna(så skönt när man får hjälp med det varje månad)
Efter jag packat klart så kom pappa o brorsan och då bjöd pappa på fika så vi satt där en stund o prata. Fick då en sommar peng av pappa :D (1000:-) Så köpte mig ett par skor, dem va med in i affären o det va väl tur det för pappa hitta ett par skit snygga skor så jag köpte dem direkt, dock dyra (399) men det kan jag va värd ;)
Så nu har jag lagt undan 500 till kolmården för i år ska jag banne mig åka dit, Leo vill så gärna dit....
 
Efter shoppingen så körde dem hem mig och det blev att packa upp varorna sen va det dags att hämta trollet.
Han fick en peng av morfar så han o jag gick bort till Hc o titta på Lekia, där hitta han ett garage som han köpte, sen åt vi mat på Lindahls med :)
 
Nu ska jag gå o mysa med Lillen innan det är dags att natta honom!
 
Puss på er!
 
 
P.s Jag har inte lärt mig nya blogg.se så jag vet inte hur jag får liten bild!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0