Sjukstuga

I Torsdags så gick vi ju bort till Sofia m familj och fick träffa lilla Nova och jo, liten va hon minsann. På bilderna man sett på fb så såg hon ju stor ut men när dem kom in med vagnen i v-rum och man såg fötterna sticka upp så tänkte man: men shit, hon är ju liiten ;)
Så otroligt söt o mysig...Hoppas vi kan träffas snart igen!
 
Igår så lämna jag Lillen på dagis och då va dem ute när vi kom, stod en stund med han där o när jag gick sen så såg jag att han stod kvar på samma ställe en stund. En personal från hans avdelning va ute och hon gick iväg sen o lämna honom där.
Jag gick till spårvagnen och sen kan jag se Leo på gården och han står o tittar på mig hela tiden och ännu igen "fröken" som går fram till honom. Sen går han fram till staketet och då gick jag dit, för så brukar inte han göra och när jag kommer fram så står min älskling o gråter....Vilket han ALDRIG gör annars!
Går in  tar upp i famnen och då kommer den där fröken tillbaka ut på gården( hon hade alltså gått in en stund) och DÅ kom hon fram och märkte att L va ledsen.
Så jag följde med in en stund(innan dem tog in andra barnen) så vi satt o kramades en stund och tog ett tag innan han blev rätt lugn igen, han hade gråten i halsen hela tiden och sa att han ville följa med mig o gå till dagis en annan dag.
Sen kom hans favvo fröken o så fick hon ta honom så jag kunde gå, men hon skulle ringa ifall det inte funka. Jag ringde sen vid 13 och då va han lugn o lekte men han hade inte ätit nån lunch...
 
Jag undrar hur det kommer bli nästa vecka då dem ska vara på ett annat dagis och ingen av hans fröknar kommer vara där :/ Kommer bli väldigt tufft o jag kommer väl gå därifrån med gråten i halsen....
Men som det är nu så vet jag inte om det blir dagis i början på veckan, han är förkyld men pigg och jag är genomförkyld och orkeslös....
Men vi har ju imorgon på oss att krya på oss med.... 
 
Nej, nu ska jag ta hand om nakenfisen här o göra honom redo för sängen!
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0