Torsdag

Dagarna bara springer iväg tycker jag.
Igår gick vi till Sofia o grabbarna en sväng, blev massa lek o bus för grabbarna. Två gånger rök dem bara ihop, först tvillingarna och sen Leo o Noel. Men annars lekte dem så bra och man får skratta en hel del när man ser o hör dem ;)

Idag blev jag sängliggandes mellan 11-15 ungefär. Klippte naglarna på Leo och märker då att jag ser dåligt o konstigt och det är typ suddigt/ljusa fläckar i ögonen(mest vänster) känner att huvudet börjar bli konstig med så tog en värktablett o la mig i soffan en stund. Tabletten hjälpte inte och sen kom huvudvärken, ingen kraftig smärta utan lite smått sådär men den va ändå jobbig och till slut börja jag må illa så sa till leo att jag måste ligga en stund nu o vila.
Och han va så snäll o lät mig vila o sova lite, fast han väckte mig titt som tätt för att prata lite o visa nåt på tv. Men fick iaf ligga ner hela tiden och sen när jag vakna så kände jag mig mkt bättre.

Blev att fixa lite mat till trollet då och sen gick vi bort till Hc en sväng o titta lite. Gick in i några kläd affärer och kollade på bebis kläder och Leo tog fram några stycken han tyckte va fina och som han tyckte Sofias bebis skulle ha och alla kläder va rosa...Så han tror oxå på att det ligger en liten flicka där inne ;)
Sen hem o ha tvättstugan och nu har vi bara myst, lillen kollar tv så jag passar på att skriva lite här.
Köpte även en present till bebisen när vi va på Hc.

Imorgon är det då midsommar och eftersom Leo inte vill dansa runt nån stång då det kommer va massvis med folk så valde han att vi ska göra nåt annat. Han har fått välja helt själv, antingen dansa eller hitta på nåt annat.
Och då valde han busfabriken ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0