En kväll med babe

Igår så åkte Lillen till morfar, blev lite tidigare än vi trodde då pappa kom o hämta honom redan efter kl 15.
Efter att han åkt så tog jag en dusch och fixa lite sen cykla jag bort till Sofia. Där blev jag bjuden på mat och sen gjorde vi oss i ordning för en kväll på Borgen.

Kom dit vid halv nio ungefär och det va inte mycket folk som hade kommit, blev fler under kvällen men det drog inte lika mkt som när Lasse Stefanz spela.
Det va Black Jack som spela och vet inte vad det va med dem men de kändes så stela på scenen, lite tråkigt faktiskt. Men roligt och trevligt hade jag med Bästa!
Dock sluta kvällen med en sprängande huvudvärk för mig, kände av det innan jag åkte till Sofia men tänkte att det blir nog inget av det...så fel jag hade. Va nästan så jag började må illa när vi hade lämnat borgen.
Sen fick vi stå o vänta på spårvagnarna och det va så himla kallt så blev lite segt.
När jag kom hem så blev det bara att gå på toa och sen gick jag o la mig direkt....
 
Jag somnade nog rätt fort för jag hade inte ens märkt när Sofia hade svarat på ett meddelande. Kom på det när jag vakna att ja visst ja, hon skulle ju skicka ;)
ch då märkte jag att kl va 11.30!!! Shit har jag sovit så länge.. Skönt att kunna sova ut men jag vakna med den där jävla huvudvärken...
Men efter lite frukost och några panodil så blev jag människa igen.
 
Va borta en sväng hos Sofia o dem idag med, hämtade mina saker och cykel. Blev bjuden på lunch där med...
Tack!..Sen hem o diska o städa lite.
Vad rastlös man blir när man är barnledig, vad ska man hitta på när man är själv?
Men imorgon kommer prinsen hem igen :D... Undrar om han saknat mamma, liite kanske ;)
 
Nej, nu blir det sängen, upp tidigt då lillen kommer på fm...

Natti Natti vänner!
 
 
 
p.s Du finns i mina tankar, jag försöker glömma dig men du har satt dig fast. Kan du bara inte försvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0