Måndag

Ännu en ny vecka har kommit, vi är redan inne i November. Men hallå!!! vart tar tiden vägen? 
Denna höst har ju bara sprungit förbi och snart är den förbannade vintern här. Tänk om man kunde bo utomlands dem månaderna, skönt ;)
 
Idag har jag varit på Cc, händer dock inte så mkt längre. Finns inga jobb att söka och att försöka få tag på praktik nu är onödigt då handel inte får ha praktikanter under dec. Så det blir att söka i jan igen. 
Har även börjat fundera på att läsa upp kärnämnena och sen plugga på distans till undersköterska för att sen kunna söka jobb inom hemtjänsten...Men det är bara tankar än så länge.
 
Efter jag hämtat Leo så mötte vi Sofia o barnen utanför dagis och då bestämde barnen att vi skulle följa med dem hem o leka. Haha, dem är så jäkla goa våra grabbarn. Dem vill så gärna träffas o lekas och dem tjatar om varandra men när dem träffas o leker så är det lika mycket lek som bråk ;) Dem är som syskon dem dem grabbarna. Tycker det är jätte roligt att dem har sån bra kontakt och hoppas dem har kvar den kontakten när dem blir äldre med.
Precis som jag o Sofia ;)
Och min älskade guddotter, lilla Nova. Man kan inte annat än älska henne, så himla underbar och idag fick vi ett gott skratt. Vi satt vid matbordet(hon i sin stol) och då la vi nappen på bordet framför henne och då helt plötsligt lutar hon sig fram så hon kom nära nappen. Då öppnar hon munnen och försöker fånga nappen, satt o snutta på kanten med...
Så mysig unge som ler varje gång man kommer o man pratar med henne....
Älskar förstårs hennes bröder med men det vet ni ju redan....
 
Måste komma ihåg att köpa reflexer, när jag o Lillen gick hem så va det ju svart ute. Han har ju reflexväst men det hade vi inte med oss då vi inte hade planerat innan att vi skulle följa med Sofia hem.
Han va övertrött när vi skulle gå så jag fick bära honom en stund men sen blev det lite bus med morbror innan han däcka på 2min i sängen :)
Mammas älskade trollunge!
Måste försöka få en klipptid till honom för han ser verkligen ut som ett troll i håret, ungen vägrar klippa sig ;)
 
Nu blir det lite te innan Mr X kommer ut på msn en stund, sen blir det sängen. Imorgon står dagis och städ på schemat!
 
Natt natt!!!
 
Sofia: Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0