Önskan

Dagarna rullar på som vanligt, dock har jag hamnat i en svacka då det känns meningslöst med Communicare fast jag vet att det är bra för mig. Hoppas jag kommer upp från denna svacka snart.
 
Leo, min älskade son.... Det sägs ju att det bästa man kan ge sitt barn är ett syskon.
Min son vill jätte gärna ha ett syskon men jag kan inte ge honom det. Ni anar inte hur ont i hjärtat det gör, jag vill oxå ha ett till barn men när man ser hur sitt barn gärna önskar sig ett syskon så får man ont.
Han har sagt det i flera mån att han vill ha det, igår eller om det va i förrgår så sa han
 
Leo: är nova en lillasyster?
Jag: ja, det är hon
L: om jag är snäll en hel vecka så kommer jag få en lillasyster?
J: nej det får du inte
Leo blev jätte sur och mumla att jag va dum i huvudet för att han inte fick det...
Hjärtat då!!! <3
 
imorgon är det torsdag och då kommer mamma o anders på natten :D
läängtar massor.
Och på fredag efter jag slutat (leo hemma med dem) så ska vi åka till Sörping och hämta min älskade systerson!!! Blir nog lugnt på fredag, bara va o mysa.
Lördagen sen så ska Melvin hem och då ska vi besöka Dollar och sen inviga Frasses. Är det nåt att ha? Blir nog även en sväng till Cissi med <3
 
Nu ska jag dricka upp mitt te och sen krypa ner, imorgon blir det att städa klart och sen kommer farmor hit en sväng med.
 
Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0