snart helg igen

Testar ett inlägg via mobilen, hoppas det blir bra och inte för många stavfel ;)

Idag har det varit cc och dagis o sen har vi bara tagit det lugnt. Blev lasagne till middag, första gången jag gjort det själv... ;). blev sådär.
Och denna kyla som kommit, fy fan vad kallt det varit idag. inte ens vinterjackan värmde. Jag hatar vintern, man blir deppig den här perioden.

Och så har jag haft ont i bröstet och huvudvärk plus att mensen kom två dar för tidigt.
önska man kunde slippa den, vilken dröm.

Nej, nu blev det mycket gnäll men allt är inte en dans på rosor.
Leo har varit lite lugnare idag men blev lite nu när han skulle sova så han fick se när jag kasta några julklappar(dem är inslagna).
Vet inte hur jag ska jobba bort denna trots, mamma fick se hans rätta sida i helgen och hon förstår nu att jag tycker det blir jobbigt ibland.
hur har ni gjort med era barn?
hur får man dem sluta med alla fula ord?

Nu blir det lite te innan sängen och jag hoppas det inte blev för många stavfel. är inte van att skriva med sånt här tangentbord på mobilen.

puss på er!
<3




hur får man bilden åt rätt håll :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0