Besök

Så har även denna helg sprungit förbi, varför ska helgerna gå så fort?
I torsdags natt så kom mamma o anders hit, dem kom vid halv ett ungefär så jag hade inte lagt mig innan så va lagom trött när dem kom. Blev att prata lite och sen stupa jag i säng.
 
Upp vid åtta på fredagen och sen åka iväg på studiebesök med Cc, Leo va hemma med mormor så länge. Va besök på Öppna gymnasiet här i stan och det verkade bra men jag fick inte upp ögonen mer för att plugga. Även om det skulle behövas så finns inte viljan där.
Efter det så åkte vi tillbaka till Cc och hade deltagarfredag(som alltid) denna gången dela vi upp oss i 3grupper och fick göra olika saker. Ena va frågetävling med musik och andra spela vi pingis och den tredje pratade vi bara lite.
När jag slutat sen så kom mammao dem och hämta mig då jag inte orkade gå ner till Söder Tull ;) (höga klackar på skorna), va tvungen att ladda på busskortet men gjorde det igår istället.
Blev hem och bara mysa och dem fixa lite mat, sen kom även brorsan över. Kollade tv'n och sen satt vi o spela kort till kl 02 ;)
 
Lördagen så tog vi det lugnt på morgonen, fixa i ordning oss och sen åkte vi ner till Cissi o tände några ljus och sen vidare ut till morbror o hans sambo ute på vikbolandet.
Där blev det fika och mat o massa prat. När vi skulle åka hem sen framåt halv sju? så ville inte Leo ta på sig skorna och sen bestämde han sig helt plötsligt för att han skulle sova över där(?)... Så han vinka och sa: Hej då mamma!
Vi testade L lite så vi satte oss i bilen och åkte iväg en liten bit så han skulle se att: ja nu har mamma åkt.
2min senare så ringer dem o säger att Leo är ledsen...Precis som vi trodde...Vände om och hämtade honom och sen åkte vi till stan, stanna till på affären o köpte lite gott och kom hem lagom till Körslaget.
Vi började titta lite på filmen sen men mamma  jag satte oss o spela kort istället, brorsan va med en liten stund oxå. Fast denna kväll satt vi bara uppe till 01. haha
 
Idag så har mamma o A åkte hem :(, alltid lika tråkigt. Tänk om vi kunde bo närmre varandra...
Men prata nyss med mamma och dem hade kommit hem o så...Dem åkte redan vid 10 då det visa snö på vädret(redan) och det va just deras resväg upp men hade inte kommit så mycket.
Brorsan har varit här hela dagen så vi har bara tagit det lugnt, han o L har busat o styrt som vanligt. Nu e han hemma och Lillen sover så nu ska jag kolla Solsidan i lugn o ro ;)
 
Imorgon är det åter dags för dagis och Cc, men vi har sovmorgon då jag inte börjar förens 13. Annars är det inget planerat i veckan(förutom Cc o dagis) Ev så drar vi neråt landet på fredag och så hoppas jag att Sofia o barnen vill träffa oss nån dag med :)
 
Puss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0