Dop & 25års firande

I fredags så gick jag fm på Cc och på vägen hem hämta jag Lillen på dagis och strax därefter så kom Liam, Noel och Nova till oss. Dem va hos oss en stund då Sofia o R skulle handla, grabbarna va i sitt rätta jag o bråka fint alla tre ibland, dock blev nog N lite tjurig eftersom jag sa åt dem o då ville han hem till mamma ;)
Men sa det till han att han o brorsan får ju inte bråka hemma heller. hihi Såå söta dem är.
Nova va jätte glad o log hur mycket som helst, så mysigt med dem små.
 
Sen kom Sofia och Rickie o hämta oss och då åkte vi ner till lokalen för att duka inför lördagen. Ävens Sofias föräldrar va med o det blev jätte fint, dock hade man gärna låst in barnen nånstans för dem va överallt o ingenstans och lyssna verkligen inte. Tur vi älskar dem ändå ;)
 
Igår så va det då dags för dop, hade tänkt att vi kunde ta sovmorgon men Lillen skulle upp halv sju så det va bara att gå upp o se glad ut. 
Brorsan kom vid 10 så då börja jag fixa i ordning mig och sen blev det en sväng till Hc för o handla lite. Hittade även en till dop present till Nova då o kunde inte låta bli. :)
Sen vid 13 så cykla jag ner till lokalen o mötte upp dem andra så gick vi til kyrkan tillsammans, hade känt mig lugn innan och inte ett dugg nervös.
Kändes även bra när jag klev in i kyrkan, men sen när vi va i det lilla rummet så började det kännas lite pirrigt, tänkte nu är det kört, nu kommer panikångesten. 
MEN vet ni vad: JAG KLARADE DET!!
För mig är det stor att klara av att va i kyrkan utan att må dåligt och utan att gråta. Det ända som blev jobbigt sen va ju att stå där framme, man fick så jäkla ont i benen och armarna. Inte det lättaste att stå o hålla en bebis hela tiden. Kände hur ont jag fick o blev svettig både här o där. Tyvärr blev jag väl röd i ansiktet med men men, skit samma. 
 
Sen tillbaka till lokalen o efter en liten stund åkte jag o R o hämta Leo(han ville inte va med i kyrkan) Så när vi kom tillbaka blev det smörgåstårta,så himla gott. 
Efter en stund hade dem lite presentöppning innan jag o Sofia fixa det sista med cupcakes'en.
Vid 19 åkte Leo hem till sin morbror igen och sen åkte folk hem lite vart efter, sen kom musiken igång och det blev mycket skratt då några drog igång o dansa ;)
Fick även höra att några trodde jag o Sofia va systrar då vi va så lika, lite roligt att höra. Speciellt eftersom hon betyder så oerhört mycket för mig.
Hoppas hon o jag kan ta en kväll snart, bara hon o jag. Prata om allt o inget och bara va, kanske ska ta en tripp till Borgen du o jag?
Älskar dig gumman! Lämna mig aldrig! <3
 
Tack Sofia o Rickie för en jätte rolig och trevlig dag/kväll och tack för att jag fick äran att bli Novas gudmor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0