Ny vecka nya tag

Har delat upp gruppen på Cc i två nu så denna vecka går jag em förutom på tisdag och torsdag. Och i samband med det så har jag ändrat dagistiderna och nu måste jag lämna L en halvtimme innan jag börjar och en halvtimme efter jag slutat. Kommer bli stressigt varje dag, idag kom jag nästan 15min försent till Cc och va 5min sen när jag skulle hämta L.
Vid halv 4 går de till en annan avdelning så där satt L själv med ena fröken o vänta på mig, släckt ner överallt hade dem oxå gjort. Och hon va otrevlig mot L o satt och prata o telen... 
Stannade till på Netto när vi gick hem och sen har vi bara myst, spelat o fixat lite mat. Nu leker L på rummet innan det är dags att hoppa i säng, imorgon blir det upp tidigt igen.
 
Fick idag veta att ännu en ung människa lämnat oss. Vi träffades några gånger, han va vän med mitt ex. Som jag har förstått det så fick han inte den hjälp han behövde/ville ha och tyvärr så sluta det så här.
Det är sorgligt, han blev 33år(?)
Tänker på hans familj!
Vila i frid Danne!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0