Tingsrätten

Idag hade vi studiebesök med Cc och det va på Tingsrätten här i stan, vi fick vara med under en förhandling så det va spännande att se hur det gick till. Dock va inte dem åtalade med(dem dök inte upp) men vittnet kom iaf. Vi hade fått en tid då vi skulle vara där mellan 10 o 11 men denna förhandling tog bara 20min, hade varit roligare om det va lite längre och alla va med.
Men dem hade ju erkänt tidigare så va väl inget krav att dem skulle vara med.
Efter det så gick vi ner på stan och tog en fika innan det va dags att åka hemåt. Blev att läsa lite bloggar o slappa innan jag skulle hämta Trollet.
 
När jag hämtat honom så mötte vi Sofia o barnen vid dagis och följde med dem hem. Barnen va som vanligt mellan golv o tak och ena stunden sams o andra osams...Som vanligt med andra ord ;)
Blev massa bebismys med, måste ju passa på ;) Hon är så himla go o mysig, nästan så man vill äta upp henne :D. och ju mer man träffar o myser med henne desto mer får jag känslan av att jag vill ha ett barn till...inte bra inte bra ;)
 
Kom hem strax efter 19 och då blev det en kvällsmacka och sen sängen för lillen. Jag har precis tagit en dusch och brorsan är här o kollar tv'n...Har han ingen egen?!?!?!
 
Den 19e funderar jag på att vi ska åka ner till Ed men samtidigt känner jag mig så osäker... Varför då?
Funderar även på att ta ut 5 dagar ledigt av mina 20dar som jag har rätt till och då stanna några dar i veckan med. Tycker det är så himla dyrt att bara åka över en helg då det kostar mig 400:- och då får man bara en heldag med dem. Jag vet att Leo skulle bli överlycklig och speciellt nu om vi då stannar längre... Plus att jag då ev ska träffa J den veckan, vill så gärna träffa J då det va lääänge sen jag gjorde det. 
Och åker vi ner nu så åker vi inte ner under jul utan får ta det nästa år igen då....
Så varför tvekar jag!?!?!
 
Nej, nu ska jag ta mig lite te och kolla vidare här på nätet. Tycker ni är dåliga på att kommentera ;)
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0