Besök från Jämtland

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, va borta på Hc en sväng förut. Skulle till en butik och prata om praktik men dem hade inget just nu, ev längre fram i höst.
Ska ringa till en annan butik där borta och hoppas på lite tur där. 
Nu ikväll så har Leo nog varit lite nervös, det är lite pirrigt i magen när mormor ska komma ;) han kunde inte sova och sa att han va hungrig. Då fick han komma upp o jag fixa en macka till honom. Men efter några min så såg jag på honom att han inte alls va hungrig.
Bäddade ner honom i soffan framför en film och han somna på 5-10min :)
 
Har suttit och kollar kläder igen, ska det va så svårt att bestämma sig :/ Till dopet alltså. Jag kommer säkert inte ha råd att köpa nya kläder till mig själv men titta kan man ju göra. I värsta fall får jag ta nåt jag har hemma...
Men har kollat lite på dessa:
 
 Fastna för denna, finns även i beige(under)
 
 
 
 
 
 
Vadå beslutångest?!?!
Det måste passa med en svart tröja över och ska man ha leggings eller strumpbyxor?
Vad ska jag ha för skor?
 
Dessa kläder vet jag att jag ska köpa iaf:
 
Leo ha på dopet
 
Leo på dopet
 
denna söta klänning ska Nova få i doppresent, ska även ha den efter dopet i kyrkan :)
 Hon kommer bli såååå söt ;)
 
Nej, nu ska jag nog krypa ner, mamma o anders kommer ju i natt o måste då väcka mig så jag kan gå ner o öppna. Måste även upp skapligt då jag måste duscha innan Cc.
Ev så blir det busfabriken imorgon än. På lördag ska vi till Linghem och fira kusin som fyller 30.
Hoppas ni får en bra helg!
 
Sofia: Hoppas du blir bättre snart, saknar dig och är faktiskt lite mysa-bebis-sugen ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja dom var fina alihop :) ser att du oxå gilla dom jag hade som förslag haha :P vi får väll matcha varann om du köper den vita i den varianten så kör ja på den rosa hehe :P tråkiga var att den var den dyraste av alla ja titta på :/ hmm.. jaja nån gång måste man ju bestämma sig så man hinner få hem innan dopet haha skor vet ja inte heller.. har inte råd o köpa både klänning o skor så får väl ha mina svarta som ja visa sist sen strumbyxor.. tycker att du ska ha strumbyxor om de är klänning men om du väljer tunika leggings :P antar att du inte blev mkt klokare på vad du skulle välja?? ahha pusss

2012-09-13 @ 21:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0