Helgen

I torsdags så kom mamma o anders vid 02.10 och eftersom porten är låst va jag tvungen att gå ner o öppna. Så himla segt att gå upp mitt i natten, man kände sig förstörd ;)
Prata lite innan jag hoppa i säng igen men kunde inte somna om förens vid 04 :/ och sen upp kl 07. *snark*
 
Fredagen så åkte jag till Cc och Leo va hemma med mormor o anders, slutade vid 12 och då mötte jag upp dem i affären då dem handla lite fredagsmys.
Tog det bara lugnt hela dagen och bara va, spela lite kort och yatzy(har vi gjort hela helgen) Nu har Leo lärt sig ett kortspel så nu ska han få spela med mamma ;)
På kvällen så titta brorsan förbi en snabbis innan han skulle ut på krogen, vi andra gjorde då varma mackor till kvällen.
 
Lördagen sen så åkte mamma o A ner till Sörping o hämta Melvin :D JAg passade på att ta en dusch medans Lillen fick sova middag. När dem kom tillbaka så luncha vi lite innan vi gjorde oss iordning för att åka på 30års firande. Kusin som blivit gammal ;)
Blev smörgåstårta o tårta, såå himla gott och fy så mätt man blev. Så härligt att få träffa släkten igen och det blir inte annat än massa härliga skratt då.
Nästa alla satt med sina mobiler ett tag o spela det där Worldf...bla bla bla vad det nu heter. Jag testa lite jag med på mammas mobil och det va rätt roligt faktiskt.
Kom hem sen vid 20 och då blev det att kolla körslaget o äta lite godis ;) Lillen va trött så han somna på en madrass vid tv'n.
 
Igår va vi ute en sväng på gräsmattan här utanför o sparka boll med grabbarna, Melvin spela o Leo gnällde mest. Han blir såå tråkig när han vaknar så himla tidigt plus att vi nu har besök o allt med så då blir det lite värre. Brorsan kom över då med och va med oss(han har nu flyttat till stan igen och bor på andra sidan huset)
Sen på em så körde vi hem Melvin och åkte vidare ut mot vikbolandet och hälsa på morbrr o hans sambo, blev lite fika och Leo lekte då med Mias barnbarn(oxå 4år) så dem hoppa studsmatta o hade sig.
Jag Leo och ev Niclas ska ut dit nån helg o hälsa på o sova där, ser vi fram emot.
 
Idag va det åter dags för Cc och dagis, mamma o anders åkte hem imorse med :( När jag kom hem förut så va det så himla tomt, allt kändes tomt och jag trodde jag skulle börja gråta. Hatar att dem bor så långt bort, jag vill ju kunna träffa min mamma minst 1gång i veckan.
Tycker dem iaf kan flytta tillbaka till Västerås för då kan jag o Leo åka upp dit ibland o så kan dem komma ner hit ibland.
Kanske så kommer jag få en ny mobil, hoppas hoppas men det hänger på morbror....
 
Nej, nu blir det lite te och sen kolla tv innan sängen, har varit sjukt trött sen jag kom hem från Cc så sov en timme innan jag hämta Lillen. 
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0