Lasse Stefanz

Lillen åkte igår vid kvart i fyra och då gick jag till Netto en sväng, sen hem o fixa lite mat. Tyckte klockan gick jätte sakta på em/kvällen men sen började jag fixa i ordning mig lite smått och sen va det helt plötsligt dags att gå.
Skrev till mamma att jag inte hade pengar på mobilen så kunde inte höra av mig ifall nåt skulle hända. Då fick jag 200:- med orden: LADDA MOBILEN!!! haha. Plus att jag fick 300:- av Kicki... Blev en bra kväll.
 
Gick ut till bussen och självklart va den sen som vanligt men kom upp till Borgen vid 20.40 tror jag. Mötte upp Sofia o sen gick vi in till dem andra.
Blev en rätt lugn men ändå väldigt rolig kväll, dansa med Sofia o Rickie och drickandet blev oxå lugnt. Ovanligt va ;) men två cider iaf.
Så äntligen har man fått sett Lasse Stefanz i verkligenheten och dem är ju sååå bra. Näst sista låten va bäst, MIN låt. Så då hamna jag o Sofia framme vid scenen.
 
Sen va det dags att gå, samlades utanför vid toaletterna och då fick Victor syn på mig, kom fram o kramades och stod väääldigt nära och var allmänt mysig på nåt sätt(joo skapligt full va han) Men kändes ändå bra att han kom fram eftersom vi hade en väldigt nära relation för några år sen men som gick åt skogen sen.
Hoppas träffa på honom fler gånger.
 
På vägen hem skulle vi förbi Leons och på vägen dit så fick jag sitta i Sofias knä då vi va för många i bussen, sen rätt som det är så börjar nån blinka med helljusen, alla vänder sig om och sen börjar blå ljusen blinka...
Shit, polisen... Jag ner på sättet mellan S o en annan, varken jag eller hon hade bälte på oss.
Men det va bara att R glömt sätta på lysena...
Snacka om att man blev lite nervös och att jag o Sofia hade tur, hade kunnat bli 1500:- i böter men som tur va så fick han ett larm på radion så hade bråttom därifrån sen.
 
Somna strax efter 03 och vakna 08... Trodde jag skulle kunna sova längre nu men känner mig ändå rätt pigg. 
Sen vid 13 har jag tvättstugan men vet inte vad jag ska hitta på resten av dagen?!?! 
 
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja fan vad ont de gör o självklart ska man komma emot do
Massa gånger , inget man tänker på i vanliga fall hehe , ne gillar inte heller när man får knölar men antar att de är för att jag haft nåt virus i kroppen , fått en sån här knöl en gång innan så vet att den går bort på några dar iaf :) men lika bra i få massa på en gång kanske man kan få slippa ifrån de sen på ett tag. Hoppas kan
Ma n ju iaf puss

2012-09-12 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0