Ledig helg

Har tänkt flera kvällar nu att nu ska jag uppdatera bloggen men det har inte blivit av. Så vad har hänt då...
 
Det har varit dagis alla dar förutom torsdag för lillen. Jag var ledig tisdag och torsdag.
I tisdags efter jag lämnat Lillen så gick jag o hämta Nova ;) va lite bebis-gos-sugen. Gick hem och jag kolla lite på datorn eftersom Novis sov.
Efter en liten stund vakna hon och då blev det blöjbyte o mys i soffan men märkte att hon inte sovit klart så efter ett tag somna hon om igen.
Passade då på att baka muffins som jag tog med till Sofia sen. Mer mys o gos och prat o välling.
Sen gick jag o hämta Leo, Liam och Noel på dagis o så gick vi hem till Sofia o dem där det blev lek o bus och bråk. Jag fick mig ett kärleksbett av Leo på armen. Har nu ett blåmärke och är lite öm.
Blev bjudna på mat, lika gott som vanligt :) Dock fick Leo ett litet utbrott så fick sitta o hålla fast honom en stund(ja jag gjorde faktiskt det, han måste lära sig). Tog en kvart sen blev han lugn och då kom han upp i famnen o myste. Trodde han skulle somna för han va övertrött och genomsvett efter den stunden. Men lugn blev han!
Sen hem o lägga trollet.
 
Sen har det inte hänt så mkt om dagarna, idag har jag bara haft ett möte på Af. Va även borta hos Sofia en snabbis o låna en tröja till ikväll. Passade på att prata lite med min mysiga guddotter då :)
Nu ska jag packa Leos väska och sen hämta honom vid 15, sen vid 15.45 åker han ut till morfar(SOM han längtat)
Jag ska då bort till Hc, ta ut pengar och sen hem o städa lite. Kanske äta nåt och sen blir det att fixa i ordning sig, hitta kläder att ha på sig och sen vid halv nio blir det Borgen :D... Ska bli så roligt, har egentligen inte råd men går iaf då jag kände att jag måste hitta på nåt nångång och nu när jag fick veta att Sofia o Rickie oxå ska dit så känns det ännu bättre :)
Och självklart måste jag gå när det är Lasse Stefanz som spelar :)
 
Nej, det va allt för mig, lär inte bli så mkt uppdaterat i helgen eftersom jag är själv. Lillen kommer hem på söndag igen. 
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0