Nytt rum

Jag tycker inte om mitt vardagsrum, det känns litet och trångt. Tror det beror på att jag har så stora möbler där. Skulle vilja ha en divansoffa, nån som har eller vet nån som ska sälja en?

Om jag har en sån soffa måste jag köpa nytt soffbord och då kanske inte tvbänken passar heller... Mycket styr med allt.
Och måste man ha en bokhylla? Visst den är jätte bra att ha finglasen i men blir även att man samlar massa skit i den. Blir ju större plats om man tar bort den...
 
Önska jag va miljonär och kunde fixa så som jag vill ha det ;)
 

Lillen ramla ner för soffan igår och slog i bakhuvudet och han mådde inte bra efter det så han ville ligga inne hos mig i tv-rummet. Blev lite medicin för han och sen bädda jag ner han på madrassen. 
Upp tidigt men då satte han sig på mig i soffan o kolla barnprogram, la sig ner på min mage och sa: jag tycker om dig! Två ggr fick jag höra det :D
Sen upp o fixa frukost, sen har vi målat o spelat...Det gamla vanliga ;) hehe
 
Idag blir det nog en promenad eller cykelsväng innan det är dags för tvättstugan. Imorgon är det åter igen dags för dagis och Communicare.
Saknar mina 3 godingar så måste bli en träff med familjen Mellgren i veckan ;)
 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: sofia

& vi saknar er :) får ta en date i veckan :D ni kanske kan komma bort nån dag? måste bara få iordning efter allt :P

2012-09-02 @ 13:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0