Myslördag

Denna helg har varit trevlig och roligt o mysig, spenderat både gårdagen och idag hos Sofia m fam. Alltid lika trevligt, igår blev vi bjudna på hemmalagad pizza och idag fick vi grillat. mums!!!
Leo och jag bestämde oss för att ta en promenad idag då det va så varmt, först blev det netto o köpte varsin glass och sen vidare till dagis för att leka där. Fick sen meddelande av S att dem skulle till fotbollsplanen så tänkte att vi går bort dit en stund men blev visst kvar hela kvällen hos dem ;)

Lillen ligger o lyssnar på saga i sängen(om han inte redan somnat vilket jag gissar på) och jag ska ta lite te och läsa lite bloggar tror det, kvällsnöjet ;)
Brorsan kommer vl sen med då han ska sova här inatt.

Imorgon är det åter dags för jobb, Leo ser absolut inte fram emot morgondagen, han vill inte gå till kl 17 utan vill helst hem redan kl 14, känns så jobbigt när han säger det samtidigt som han blir lite ledsen, även fast jag vet att det går bra på dagis sen.
Men jobbar ju bara drygt 3veckor till sen slipper han såna här långa dagar. Ser fram emot sommarn då vi har semester 3veckor(kan bli längre om jag inte får nån aktivitet)

Dem senaste dagarna har jag bara känt att jag saknar att ha ett förhållande, vet inte vad det är men att jag bara saknar att ha nån, dela vardagen o funderingarna med, att kramas o pussas med nån. Men samtidigt är det ju skönt att vara singel ;)

Som det verkar nu så ska Lillen ut till morfar den 3maj, hoppas det blir så. Kommer va så skönt med egentid och Leo får egentid med morfar o morbror, riktig grabbhelg då pappas sambo jobbar.
Då blir det att fixa lägenheten ordentligt och så blir det nog Borgen, LS spelar ju :) Är ju såå tråkigt att gå själv så jag hoppas att Sofia o R kan följa med...iaf Sofia ;) Hoppas hoppas..
Hör du det nu S, hoppas ;)

Nej, nu ska jag fixa lite här!
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0