Onsdag

Då har man jobbat klart denna vecka, vilken dag det varit. Stress hela tiden.
Igår kväll så låg jag o lyssna på musik o prata med P och hade då lurarna i telen. Vaknade av att Lillen väckte mig o sa att han ska kolla barnprogram...Det va ljust ute...NEEJ, va det första jag tänkte...
Och den tanken va ju rätt, vi hade försovit oss... Vakna 6.50 och Lillen ska va på dagis 7...
7.20 va han på dagis, hem o ta em snabbdusch, blåa hår sminka och stressa iväg. 8.40 kommer jag till jobbet. Bara 40 min försent, kollegorna bara skratta så gjorde ju inte så mkt.
 
Men sen blev det även stressigt på jobbet då Madde hade massor att göra då hennes kollega inte kunde hjälpa henne med hennes varor då hoon va ledig, vilken han ska göra.
Så vi jobba på o tömde några pallar
Va så skönt att gå därifrån sen, lugn o ro...Eller nu har jag hållt på med maten så sen när Lillen ätit o lagt sig så ska jag bara sjunka ner i soffan o inte lyfta på min feta röv mer.
 
På fredag blir det optikern och sen kommer P på besök(hoppas det blir som planerat då hans bil krångla) och sen åker vi med honom ner till Edsbruk där jag o Lillen kommer spendera helgen.
Lillen blev jätte glad och även hans farmor....Jag vet hur jag kommer må där nere men gör det för sonens skull.
Blir även att färga håret på fredag, är så trött på denna färg, för mkt orange i skiten
 
Nej nu ska jag servera sonen middag..

Puss!!!
 
p.s Skruttungen blir hela 10mån idag 
 
 
SÅG NU NÄR JAG SKULLE BLOGGA ATT DETTA INLÄGG INTE KOM UPP FÖRRA VECKAN SÅ NI FÅR TVÅ IDAG ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0