Optik

Blir visst lite ändrade planer nu, blir ingen borgen för min del :(
Fick en massa andra utgifter nu, ska till optikerna på fredag och sen kommer jag även få en tid till läkaren för undersökning av huvudet ;) Nae men ska kolla upp varför jag har ont i huvudet så ofta. Fick ju ont igår igen och denna gång även suddig vid ögonen så blev att ringa.
Så nu har jag gjort det P, är du nöjd nu. hehe... Men ser inte fram emot läkarbesöket, har inte mkt för sjukvården och allra minst här i Norrköping.
Du får följa med o hålla handen.

Plus så är det ju dop senare i maj med så pengarna kommer gå åt ändå, men ev så blir det nog bio den 3e och så får jag ev besök med.
Så nu hoppas jag på att Lillen åker ut till landet...
 
Nej nu ska jag ta o städa lite innan jag hämtar Lillen, blir lite tidigare idag då jag valt att stanna hemma då jag hållt på o ringt, skulle ju egentligen börjat för 2tim sen med han sa att jag skulle ta det lugnt och fixa det där så det blir bra nån gång....

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0