Chans?

Det är ta mig fan att han alltid ska göra så här, säger en sak och sen sent på kvällen säger han nåt helt annat

Du är ju ta mig fan sjuk i huvudet! 

Som ni förstår så kommer inte Leos pappa upp, han har tydligen fått feber. Tog en hel jävla dag för han att komma på det, jag skickade ett sms på fm men det dröjde ända till 22.30 innan jag fick ett svar...Och då va han sjuk...
Hur många chanser tror han att han får egentligen???
Skrev till han nu att det va väntat, att han kan ta sina pengar och åka till sin flickvän ist för det betyder ju mer för han än sin son(han va hos henne för några dar sen)
Och skrev även att jag inte vill höra nåt mer ifrån han.... 

Blir så arg o ledsen, arg för att han gör så här...ledsen för Leos skull. Nu visste iinte Leo nåt men ändå.
Jag vet hur besviken Leo har blivit dem andra gångerna detta har hänt. Leos pappa prata om att han nog kommer flytta till sin tjej och det får han mer än gärna göra, då kan vi åka ner oftare o hälsa på Leos farmor.
Vill T träffa sin son så är det upp till honom, det är inte min plikt att se till så dem träffas...
 
Nae, lika bra att försöka sova, upp tidigt imorgon...
Funderar på att åka till busfabriken iaf...
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0