Mello

Igår så hade vi ett litet avslut för coach Linnea som slutade, hon går på mammaledighet då hon väntar barn och hon kommer ju då inte tillbaka mer eftersom detta projekt tar slut i år.
Blev lite pingis och lek och sen avsluta vi med tårt tävling, 5lag som baka varsin tårta. Våran vann för finast(tror jag det va) Ett hjärta ;)
Blev mkt tårta att smaka sen!

Sen på em fick jag meddelande från Af där hon skrev att jag blivit beviljad praktikplatsen så på måndag börjar jag
Jaaa!!!
Äntligen ska jag få komma ut och ha nåt att göra, istället för att bara sitta hemma. Hoppas bara jag kommer trivas så jag slipper leta ny plats. 
Ska vara på City Gross, är ju egentligen mer inne för att jobba i en present butik men tänker testa på mataffär för att se ifall även det kan va nåt för mig.
Och så har ju City G inte bara matvaror utan även massor av annat. Blir 3 dagar i veckan så kör torsdagar och fredagar på Communicare, där kommer tiden att gå till att söka jobb o så.
Ska bli spännande, ska dit vid 9 på måndag, dock vet jag ju inte hur jag jobbar då eftersom han som har hand om detta va ledig i fredags.
Så kändes lite dumt att ringa till dagis och säga: Leo måste komma redan kl 8 på måndag men jag vet inte när jag hämtar honom :/
Men får ringa dem direkt på måndag när jag pratat med dem i affären.

När jag va o träffa honom så sa han att praktikanterna bara brukar jobba som längst till 17, visst kommer va skönt att ha nåt o göra men tänker på Lillen. Tar emot att ha honom på dagis hela dagarna(bara 3 per vecka men ändå)
Inte kul att ha honom på dagis till ca 18 :(
Hem o fixa mat och sen är det typ dags att sova...Blir inte mkt att umgås dem dagarna....
När jag söker jobb så söker jag deltidsjobb just för detta...
 
Har kollat på Mello ikväll och jag hejjade ju på gubbarna och dem gick vidare till final... Yes! ;)
Städning av kök o vardagsrum har stått på schemat idag och imorgon tar jag hall o badrum, även dammsuga av i  sonens rum. 
Så skönt när man får iordning på lägenheten, har sett ut som ett bombnedslag för länge. Måste även kasta saker i soprummet och så har vi tvättstugan.. HOPPAS Lillen vaknar på en bra sida imorgon ;)

Nu blir det filmen på 4an och sen sova
 
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0