Praktik

Förra veckan började jag min praktik på City Gross, gick jätte bra och redan första dagen så fick jag massa beröm av han jag jobba med. Han sa även att han aldrig mött en praktikant som jobbar så mkt ;)
Dock så funka inte tiderna då jag kom 25min försent till dagis så jag jobbar 8-16 om dagarna. Har varit vid mejeriet och sharken.
Första dagen va ett rent helvete efter jag slutat, har väl aldrig haft så ont i kroppen som jag hade då. Värlens rygvärk, ont i armar o händer och huvudvärk.
Va jätte jobbigt att gå hem och hade så ont så jag kunde inte ställa mig o laga mat till Leo, som tur va hade vi matlåda i frysen.
Torsdagen o fredagen va jag hemma då jag hade ont i ryggen men dem gjorde inte nåt speciellt på Cc iaf.
 
Idag gick jag upp halv 5 för att hinna duscha o fixa mig i lugn o ro. Trodde jag kunde smyga upp men Lillen kom upp 3min efter.
Lämna på dagis och åkte vidare mot CityG, kände redan då att huvudet började göra ont. 2tim hann jag o jobba sen va jag tvungen att åka upp, huvudvärken kom och mådde även dåligt och nu på em/kvällen har jag känt mig yr.
Blir att va hemma imorgon med och sen jobba på onsdag.
När vi va på väg hem från dagis så fråga Leo om vi kunde gå till lekparken men sa ifrån då jag inte va klädd för det och vi va tvugna att laga mat o styra. Tog 3min sen helt plötsligt började Leo gråta och samtidigt sa han att han vill ha sin pappa.
Det gör så ont i kroppen när han blir sådär, nästan så jag själv börjar gråta. Han saknar sin pappa så otroligt mkt och hans pappa bara skiter i honom. När Leo är super duper övertrött så blir han så, då börjar han gråta och vill ha sin pappa.
 
Imorgon blir det som sagt att bli hemma, lillen ska till dagis så jag ska passa på att städa lägenheten, kolla tvättid, handla och hämta en väska hos Sofia... Mycket på en gång.
 
Om det löser sig med skjuts o sånt så ska Lillen o jag åka iväg mellan tor-sön. Blir en sväng till Ed så Lillen får träffa farmor och sin pappa...Gud så glad han kommer bli då och då kommer inte jag finnas så blir lite semester för mig ;)
Tur man har en laptop man kan ta med
 
Om snart en vecka så fyller min älskade unge 5år...Vart har tiden tagit vägen?!?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0