Tandis

Idag har vi tagit det lugnt o bara myst, blev lite städ på fm och sen tog vi en promenad. Leo ville så gärna visa vart han hade varit med dagis o kollat änder, fanns en hel del där. Promenaden tog iaf 30 min så det va lite lagom för Lilleman. Vi hade kunnat gå längre om inte jag blev blöt om fötterna och sen börja vi frysa båda två(svin kallt ut)
så vi gick hem och fixa lite varm oboy och satte oss o måla o lyssna på musik.
Dagen avslutades med lite film o barnkanalen och bus :)

Imorgon är det måndag igen, känns faktiskt lite segt att åka till Cc nu, vad ska man göra där? Finns inga jobb o söka och nu väntar jag ju på svar om praktiken. Hoppas verkligen jag får den, kommer bli långa dagar men skönt att  få komma ut lite. Är ju bara tre dar i veckan så det är skönt.
Lillen ska till tandläkarn imorgon bitti med, se hur det går då han sagt idag att han absolut inte ska gå dit, och även den tråkiga tvättstugan har vi med kom jag på.
Hoppas det blir en date med Sofia med, så barnen kan bråka...jag mena leka av sig lite ;) Dem är så härliga våra grabbar, dem kan om dem vill :D
Och så får ju jag mysa med Nova o snacka skit med Sofia, kan ju inte bli bättre :)
 
Ev så blir det att åka till Edsbruk första helgen i mars och eftersom jag har lediga dagar att ta ut så blir det nog att ta ledigt torsdag fredag så man får extra dar där nere. För Leos skull, han vill så gärna åka ner till farmor så jag får stå ut ;)
Och då blir det ju att han får träffa sin pappa med och han vet ju vart farmor bor så bara han kommer dit. Jag tänker inte hålla på o gå upp till hans lägenhet titt som tätt...
Ja, jag är lat men fy för att gå den vägen upp dit.
 
Kanske dags att släcka o sova lite så man orkar med morgondagen.
 
Love you!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0