Torsdag

Eftersom jag vabba förra veckan så missa jag info om studiebesöket idag i Linköping(måste anmäla om man ska med) så just nu sitter jag ensam på Cc, en coach är här men hon styr med sitt.
Lugn o ro, kollar mail o dricker te, är ju inte helt fel.
 
Blir nog inte kvar här så länge till, kan lika gärna göra nytta hemma istället för att sitta o glo här. Ser ut som ett fucking bombnedslag hemma, hur kan jag va så slarvig!?! ;) Men måste bli ordning på torpet för
imorgon kommer Leos pappa upp o hälsar på en stund(kan ju hoppas vad han lovat nu)
Dock har jag inte sagt nåt till Leo än för jag vet hur hans pappa funkar. Men om han kommer upp så kommer Leo bli överlycklig när han ser att pappa är med o hämtar på dagis.
Och då ska vi till busfabriken... En lyckad dag för min älskade son...Bara hoppas det blir så med...
 
Nehe, vad ska man göra nu då.. Jo, min coach gav mig en uppgift igår om att jag ska skriva två saker som jag åstadkommit som jag är extra nöjd med i mitt liv. Satt hur länge som helst igår men kom inte på ett skit...
Hon sa att jag kunde fråga en vän så vad säger ni? Har jag åstadkommit nåt som jag kan va nöjd med??
Hatar såna här svåra uppgifter ;)
 
Blev sen hit idag men det gjorde ju inte så mkt märkte jag ju sen men Lillen va på sitt bästa humör idag.
Va svår att få upp och sen skulle han inte äta frukost, han började äta 7.40 och kl 8 ska vi va på dagis.. Men hallååå!!!
Sen vägra han ta på sig kläderna så då stängde jag av tv och jäklar vad arg han blev ;) Satt o gnällde/tjöt i soffan om att jag skulle sätta på tv'n att han lova klä på sig o bla bla.. Men jag va döv på det örat idag.
Fick klä på honom kläder och ytterkläder och medans jag gjorde det så stod han o sa "sluta" och putta på min arm hela tiden.
Jag har ju inte mkt tålamod men höll mig lugn och struntade i honom, pratade inte med han ens.. sen kom vi till dagis och då försökte han slå till mig på armen två gånger så då blev jag lite sur och då fick han gå direkt till fröken och så bara gick jag. Såg att han blev ledsen men han kan inte stå o hänga på mig o hålla handen när han bråkat hela morgonen och jag dessutom va sen.
Så hoppas han inte är allt för arg på mig när jag hämtar honom sen ;)
 
Nej, nu måste jag försöka göra nån nytta här!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0