Lördag

Igår fm kom mamma o anders hit :), blev lite kaffe och prat sen åkte jag o anders till Ingelsta(willys) så jag kunde storhandla och dem andra va hemma eftersom Cim skulle komma.
Hon hade redan hunnit hit när vi kom tillbaka så blev att packa upp varor och kolla när mamma fick sin tatuering. Fick va lektant också till cim's son, så himla söt och mysig. Litet charmtroll.
 
Efter en stund va det min tur...äntligen. Har tatuerat min mamma och pappa på armarna, kan inte lägga in en bild här men finns på fb och instagram. Är jätte nöjd med dem och dem blev jätte fina, dock satt jag i en konstig ställning med armarna så jag hade världens äckligaste "träningsvärk" i armarna o händerna hela kvällen. Men idag känns det bättre.
 
På måndag ska Sofia tatuera sig och då ska även brorsan göra det, han såg mina och tyckte att dem blev bra eftersom han nu bokat in sig. Men lite orolig är han nog eftersom det misslyckades totalt när han gick till en "privat" förra gången.
Men Cim är duktig och det kommer gå bra. Jag och Leo ska följa med bort till Sofia då, dels för att va stöd åt brorsan och sen nyfiken på att se när Sofia får sin första tatuering ;)
Och plus i kanten är att man får mysa med två bebisar, lilla Oliver och så min lilla Nova..Hoppas hon är vaken bara ;)
 
Nej, nu ska jag väcka snarkande mormor och så ska vi fxa lite frukost, sen ska vi bort till Hc en sväng och så måste jag komma ihåg att köpa salva till tatueringen.
 
Igår kväll kom jag på att det va precis på dagen ett år sen jag skaffa Leo tatueringen, gjorde den 25/1 2012 :D
och igår blev det två till...
Kommer bli fler!
 
 
Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0