Mys

Va ju ett tag sen jag skrev men har inte hänt så mycket sen dess.
Vi va ju på Ikea den 12e, jag pappa, kicki, elin och farmor. Hittade massa smått o gott, fick ju en summa att handla för men blev visst lite mer ;) Men det va deras fel när dem plocka i lite extra hehe. 
Är så nöjd med datastolen jag fick, rosa och svart...snyggt ;)
 
Annars så har det varit Cc och dagis i veckorna. Idag har jag dock varit hemma och passade då på att ringa City gross så ska dit nån dag i veckan och träffa dem och prata om praktik. Hoppas jag får en plats där, vore så skönt att få komma ut och göra nånting. Att göra nån nytta ;) 
 
På fredag va det tänkt att vi skulle till Borgen men eftersom alla andra nu tackat nej så struntar jag också i det,tråkigt men skulle ju va ännu tråkigare att åka dit själv. Jag kanske ska gå nästa gång Lasse Stefanz spelar, 
ska ju dit med P nån gång med så får tjata på han att ta det snart ;)
Så blir att vara hemma och mysa med mamma ist :D och självklart dem andra med, blir nog att äta nåt gott med.
Har inga andra planer för helgen utan det blir att ta det lugnt, vi träffar ju bara mamma o anders en gång i månaden så så planerar man ju inget större.
 
Nu blir det att kolla klart filmen på 4an och sen sova, imorgon är det dags för Cc igen.
 
Natt natt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0