Onsdag

När jag skulle kolla min blogg så såg jag att sista inlägget va "trött" men jag kände mig så säker på att jag gjort ett inlägg efter det. Loggar in och när jag tryckt fram att jag vill skriva så va det tomt(inte laddat klart) sen tröck jag på en annan sak och DÅ ser jag hela mitt inlägg jag gjort men som adrig blivit inlagt... Faaan, och jag kommer ju inte ihåg vad jag skrev där :/
Men vi får köra på ett nytt nu då och hoppa det kommer med.
 
 
Igår började Lillen dagis igen, jag skulle gått till Cc men fick mejl om att jag var ledig då dem hade inbokade samtal. Sweet ;) Blev en sväng till Hc och kom hem med ett par stövlar. 
Idag va jag på Cc och det va lugnt, inte så mkt folk så det va skönt. Dock kom jag hem med huvudvärk som inte velat släppa helt än, fast jag tagit tabletter. Lillen har varit lugn och snäll idag, inte mkt fula ord.
Tur han kan leka av sig på dagis om dagarna igen, då är han trött när han kommer hem. Han sov hela kvällen igår och vakna till när jag skulle lägga mig så då fick han lägga sig hos mig. Han va ju nyvaken så han somna ju om på 5min och inte 2tim som det annars brukar ta.
 
Imorgon är det dagis o Cc igen och på em/kvällen är det tvättstugan som gäller. Fredag har vi deltagarfredag och då är det visst nån som fyller år så då ska han bjuda på massa go fika ;) 

Lördag så ska jag pappa och kicki till Ikea, när jag fyllde så fick jag ju i present av dem en dag på ikea. Så nu ska dem bli fattiga ;)
Leo ska till Sofia o dem så länge och leka med barnen. Tack Sofia för att han får vara hos er så länge. Dels så får jag handla i lugn och ro utan rastlös barn som vill springa överallt o pilla på allt, dels så blir det roligare för honom att få leka med grabbarna då han inte tycker om att gå i affärer. Båda nöjda o glada ;)
 
Sen längtar jag till den 25 då vi är ett litet gäng som ska ut till borgen, ska bli så roligt och skönt att kunna hitta på nåt.
Nu ska jag ta lite te och kolla nån film
 
 
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0